"The key is content."

“Innovatieve communicatie van nu voor de specialisten van morgen”

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Wat?

MiXM! het communicatie event dat je niet wil missen. Een dag vol lezingen op het gebied van content.

Waarom?

Van communicatieadviseurs tot vloggers. Allemaal op hun eigen manier innovatief. Zij gaan jou vertellen hoe jij de volgende stap kan zetten.

}

Wanneer?

Donderdag 19 oktober 2017

15:00 – 18:00 uur

Waar?

Wildenborch 6,

1112XB, Diemen

Studenten

Sprekers

Bezoekers

Team

Programma

Van 14:30 tot 18:15 in de B2-vleugel

B2-14

15:00 – Daan Jongen

15:30 – Alexander van Zijp

16:00 – PAUZE

16:30 – Leonie Madder

17:00 – Erik Plomp

Lobby

14:30 – Inloop

15:00 – Start programma

16:00 – PAUZE

17:30 – Borrel

B2-15

15:00 – Edward Bardoul

15:30 – Charmaine Alderhout

16:00 – PAUZE

16:30 – Rebecca van Dijk

B2-17

15:30 – Jolien Berkel

16:00 – PAUZE

16:30 – Marcel Heyman & Noah Zaborsky

17:00 – Mascha Logemann Mooy

B2-13 – Doorlopend

15:30 – Blik op Neuromarketing & Videocontent

16:00 –  PAUZE

16:30 – Blik op Neuromarketing & Videocontent

B2-19

15:30 – Frans Reichhardt

16:00 – PAUZE

16:30 – Anouk Voogt

17:00 – Metten de Vries

 

 

17:30 – borrel

Sprekers

Erik Plomp

Auteur van het artikel: Persoonlijke content, weet de wereld dat dit bestaat? (2010) en Persoonlijke marketing (2015). Door zijn jarenlange ervaring in offline- en online promotie weet hij als geen ander dat deze platformen elkaar kunnen versterken. Hij richt zich op het automatiseren van marketing. Hierdoor kunnen bedrijven meer gericht de markt bewerken met minder inspanning. Hij legt de focus op persoonlijke content en weet hoe je dat kan inzetten om de band tussen consument en het bedrijf te versterken. Daarom past de passie van Erik plomp perfect bij MIXM

     

Anouk Voogt

Anouk Voogt is 28 jaar en woont in Utrecht. Anouk heeft veel werkervaring opgedaan. Ze heeft 5,5 jaar gewerkt bij TEVU als junior accountmanager, daarnaast heeft ze ook 1 jaar als accountmanager gewerkt bij Altamedia. Sinds kort werkt Anouk als Freelanceconsultant bij FunX en heeft ze ook veel trainingen gegeven.

Marcel Heyman

Dit is de oprichter van de organisatie Pink Terrorist. Dit is een multimedia-platform dat als doel heeft een groter publiek te bereiken, vooral jongeren. Podcast, YouTube, Instagram, Facebook en websites zijn manieren om een groter en vooral jonger publiek te bereiken. Ook kan je met elkaar discussiëren over LHBT gerelateerde onderwerpen op het platform.

 

Noah Záborsky

Noah Záborsky is een  vlogger die praat vlogt over  de LHBT gemeenschap.. Ook is hij onlangs bij RTL late night te gast geweest om dit onderwerp meer bespreekbaar te maken. Noah is lid van Pink Terrorist.

 

Alexander van Zijp 

Als Senior-adviseur externe communicatie is Alexander van Zijp ruim dertien jaar werkzaam bij Hogeschool Inholland. Hij is lid van het management team en staat de media te woord vanuit zijn rol als persvoorlichter. Tijdens de reorganisatie van Inholland is Alexander zowel intern als extern nauw betrokken geweest met het herpositioneren van de Hogeschool. Zo droeg hij bij aan het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl, merkvisualisatie en hield zich bezig met nieuwe wervingen. Met de nieuw ontwikkelde campagne én nieuwe huisstijl, en het bijbehorende motto;leren is durven, heeft Alexander van Zijp Hogeschool Inholland nieuw leven ingeblazen. Met dit nieuwe concept wordt de Hogeschool weer op de kaart gezet. Hoe kun je herpositioneren na een imagoschade? Alexander van Zijp geeft bruikbare tips tijdens een interessant college.

Reinier Kist

Reinier Kist een schrijver voor de het handelsdagblad de NRC. Reinier Kist schreef in 2006 zijn eerste artikelen voor NRC. Hij werkte achtereenvolgens op de boekenredactie, de opinieredactie van nrc.next, NRC Q en sinds 2016 voor de mediaredactie. Daar schrijft hij voornamelijk over de media-industrie, technologie en sociale media. Reinier heeft het artikel; ‘Zo proberen politieke partijen in jouw tijdlijn te komen’, geschreven in samenwerking met Annemarie Kas. Hierin wordt duidelijk beschreven hoe politieke partijen gebruik maken van social media en wat de boodschappen hiervan zijn. Projectgroep BOEMP leek Reinier daarom een uitstekende keuze om te gaan spreker over hoe politici communiceren via social media. Reinier sluit goed aan bij het thema van ons onderwerp. Hij heeft duidelijk zijn research gedaan naar dit onderwerp en heeft vertaald in de vorm van een artikel voor de NRC.

Mascha Logemann

Mascha is de oprichter van Bye Bye Burnout. Nadat zij zelf in een burn-out kwam als sales manager merkte Mascha dat er geen gestructureerde aanpak was voor een burn-out en schoolde zij zichzelf om tot specialist. Mascha gaat ons een lezing geven over de gevolgen van social media negatief en positief. Negatief omdat ze een burn-out door social media aankaart en positief omdat haar bedrijf door social media bekend werd.

Metten de Vries

Altijd al eens willen weten waarom grote bedrijven social media gebruiken? Wat het verhaal is achter die ene tweet of Facebook post? Metten de Vries komt met antwoorden. Hij is Social Commerce Manager bij KLM en deelt zijn verhaal met jou.

Charmaine van Characademy

Charmaine is 20 jaar oud en komt uit Woudrichem. Zij heeft een blog en een youtube kanaal. Op de blog schrijft ze verschillende reviews voornamelijk over make up producten, fashion en lifestyle. In haar youtube filmpjes probeert ze deze ook uit voor de camera. Ze is in 2013 haar youtube kanaal begonnen en in 2016 is ze begonnen met haar blog. Op deze manier kon ze nog meer mensen benaderen. Ze werkt als kapster. 

Leonie Madder

Leonie Madder komt uit Limmen en is Research specialist en Cognitieve Neurowetenschapper bij Braynz. En zij komt ons vertellen wat neuromarketing nou precies inhoud. En daarnaast komt ze ook vertellen waarom neuromarketing een nieuwe trend is in communicatieland! Ze zal na de pauze, om half 5, beginnen met de interessantste lezing van het event! Ze gaat uitleggen aan de hand van verschillende voorbeelden hoe jou eigen brein word gefopt! Dit gebeurd door de hedendaagse, slinkse reclame die gebruik maken van termen als “eyetracking” en “Keuzegedrag”.

Gesponsord door www.studentendrukwerk.nl

Mystery Guest 

Wordt binnenkort bekend gemaakt.

Mystery Guest 

Wordt binnenkort bekend gemaakt.

Pin It on Pinterest

Share This